Facebook

26 Şubat 2014 Çarşamba

BAŞBAKANA DARBEYİ BİLDİRMİŞTİM / TEVFİK DİKER

Tevfik DİKER



 Başbakana darbeyi bildirmiştim

29 Kasım 2013 günü Başbakan Erdoğan'a iletilmek üzere Özel kalemine  aşağıdaki e-mektubu gönderdim.
Mektupta darbe yapılacağını açık seçik yazdım.
Tarihe ışık tutması ve bugün yaşananları daha iyi anlayabilmek için mektubu kamuoyuyla paylaşıyorum.
 İşte o mektup:

Sayın Başbakanım,
26 Kasım 2013 Salı günü İstanbul’dan gelen yüz yüze görüştüğüm bir işadamı çok ilginç şeyler anlattı.
Bu zat Ankara’ya gelmeden önce Silivri’ de Özden Örnek ile Ankara’ da Mustafa Balbay ile görüşmüş.
*İki gün içinde MGK Tutanağı açıklanacak” dedi.
*Taraf’ta yayınladığı sabahı telefonla aradı dediğim çıktı gördün mü? Dedi.
“*Başbakan Erdoğan, Cumhurbaşkanlığına aday olmasın, aktif siyasete son versin, ona dokunulmayacak ama ısrar ederse çok acı çekeceği günler gelecek.4 ayda neler olacak neler göreceksin. Dedi.(Bunları kardeşim gibi sevdiğim ve güvendiğim Yeni Şafak Yazarı Tamer Korkmaz, ile anında paylaştım.)
“Sıkı durun;”Devrim” hazır cümlesini de kurdu.
Detay olarak, TSK tavanından değil tabandan gelecek Sıkıyönetim olmayacak, tüm siyasi partiler fesih edilecek, çok kısa sürede seçim yapılacak v.s anlattı.
Buna devrim değil darbe denir dediğimde adına ne dersen de dedi.
 27 Mayıs ile12 Mart usulünün karması gibi bir şey.

Sayın Başbakanım,
Silivri, Balyoz, Sincan, Cemaat, Baronlar, ABD Yahudi Lobisi, diğer içki, tütün lobileri, çeteler mafyalar, CHP-MHP- İP hepsi el ele verdiler.
Tek hedefleri zatı âliniz.
BU konularda aldığım duyumları ve bilgileri araştırmacı yazar kimliğimle www.eurovizyon.co.uk ve www.akgorus.com’ da Kurtlar Medyası sembol isimle 11 aydır yazmaktayım.
Çünkü ekranları ve gazetelerin köşelerini şahsıma kaptılar.
Sözde bazı muhafazakar maskeliler de bu oyuna alet oldular.
Yazılarımda kimin eli kimin cebinde açık seçik ortaya koydum.
Yoğun çalışma temponuz nedeniyle bunlardan haberdar olmamış olabilirsiniz.
Yılmadım yazılarımı ve bilgilerimi sosyal paylaşım ağlarında paylaştım.
Katıldığım TV programlarında ifade ettim.
Güvendiğim Sayın Mehmet Barlas ve Canan Barlas’a anlattım.

Sayın Başbakanım,
Anlatılanların ve bildiklerimin hepsini yazamadığımı takdir edersiniz.
Tesadüfe Bakın!..
Fethullah Gülen Hocaefendi,, "Elimden gelse Silivri'de yatanları dışarı çıkarırım" dedi.
Taraf Gazetesi "Güleni Bitirme kararı 2004 te alındı" başlıklı haberi yaptı 
Taraf'ın gündeme getirdiği MGK belgesinde imzası olan Abdüllatif Şener "MGK belgelerini incelemeden Ergenekon, Balyoz kararı vermek yanlış. Yargılamaların gözden geçirilmesi zorunlu hale geldi' dedi.
 Bana göre Taraf Gazetesinin,  Cemaat destekli son yayınları Ergenekoncuları ve Balyozcuları kurtarma operasyonudur.

Tarafıma ulaşan bilgilere göre hapisteki "Darbe Günlüklerini" yazan eski Deniz Kuvvetleri Komutanı Özden Örnek de olayın tam göbeğindedir.

Sayın Başbakanım,
Yeni Türkiye sevdalısı biri olarak baronlarla, darbecilerle, cuntalarla, lobilerle, statükoyla yaptığınız ve yapacağınız mücadeleyi destekliyorum.
Her türlü riske rağmen mevcut mütevazı imkânlarla destek verdim ve vereceğim.
Sağlık dileğimle selam ve saygılarımı sunarım.

Tevfik DİKER
19-20.Dönem Milletvekili
Araştırmacı-Yazar
29 Kasım 2013

Kaynak: Manisa Manşet gazetesi

0 yorum:

Yorum Gönder